FOTOGRAFIE...

Pokud by jste měli zájem o nafocení Vašich dětí,můžete mě kontaktovat přes FB.....
WEB...

středa 9. ledna 2013

PROJECT 52....aneb 52 týdnů...


...pouštím se do projectu 52 a doufám...snad ....chci...chtěla bych....přidat každý týden jednu fotku na dané téma.....
                                                                   
     


                                                                  52.POSLEDNÍ





...nemám ráda konce,nesnáším loučení ani pocit,že něco hezkého je poslední...proto jdu dál...dál s projektem 52 ...je super ohlídnout se zpět a vidět co prochází mým životem i když jsou témata daná .
Takže tahle fotka je sice poslední,ale jen proto,abych mohla příští týden přidat tu s číslem 1.

Do nového roku 2014 přeji všem hodně hodně zdraví,protože to když chybí všechno ostatní ztrácí smysl
...a jednu šupinku pro štěstí....





                                                                  51.ROZKOŠNÝ



...tak nějak nevím co si pod tím slovem představit....až dneska jsem si ho všimla...visí u našich dveří a hlídá celou rodinu....pro mě může být rozkošný snad jen anděl :-)....ještě ,že takových témat nebylo víc :-D









                                                                  50.MINIMALISMUS




...jeden malý předvánoční minimalismus...







                                                                   49.SEN

....bez snů by to snad ani nešlo,mám jich spoustu splněných .....i nesplněných ...

a tohle byl taky sen,jak domeček na svíčku,tak i opravdový dům kam se všichni vejdeme a každý v něm bude mít to své soukromí.....malinký domeček jsem dostala v létě od kamarádky (děkuju Jani je nádhernej) a na tom velkém snu se pořád pracuje














                                                                   48.VZOR



"vzor" v podobě osoby jsem nikdy a to ani jako dítě neměla, jsem takový solitér...jdu si svou cestou a nerada kopíruji život někoho jiného.Proto jsem na tohle téma vybrala "vzor" s jiným významem ...vzorek válečku na zdi pokoje po mojí babičce....léta tu nikdo nemaloval a tak je to takový pokojík s vracejícím se retro stylem....




                             
                                                                   47. PŘEKVAPENÍ

...překvapení jsem nachystala dětem hned v pondělí,když jsem si vyšetřila chvilku času a udělala jim těsto na kuličky (bezlepkové :-) ,aby mohla mlsat i naše slečna.....no radost byla obrovská....váleli,obalovali a hlavně pořád ochutnávali....a když jsem přišla v úterý ráno ke krabičce,že si jejich dílo cvaknu,čekalo na mě další překvapení.....zbyla na mě jedna jediná kulička :-)











                                                                   46. AUTOPORTRÉT

...zjišťuji,že pro mě ve focení není nic horšího než nafotit a hlavně veřejně prezentovat sama sebe ....... takže víc jak půlku "ksichtu" prostě nedám :-) ...mám to za sebou...pyšná na ni nejsem,ale když to musí být :-D









                                                                   45. NEVIDITELNÝ



...měla jsem chvilku mezi vánočním focením a když vykouklo sluníčko,byl tam...... ANDĚL
...spousta lidí věří,že každý máme toho svého,možná  nás hlídá....možná vede směrem, kterým se ubíráme...podvědomě radí ......a snad se i někdy někde zdrží....to když uděláme nějakou hloupost ..... není vidět a přesto doufáme že je .....





                                                                   44.DETAIL

...z včerejší procházky....po dlouhé době jsme byli zase společně v lese... a přinesla jsem si domů tuhle krásu









                                                                   43.ROZDÍLY



...nebylo to dlouhé vymýšlení,mám doma človíčka tisíce tváří ... takže není tak složité udělat tisíce rozdílných obrázků ....a rozdílné jsou i povahy všech mých dětí.... a to je dobře...nestíhám se nudit :-)














                                                                   42.KRAJINA


....můj plán na tohle focení nevyšel...původně jsem chtěla fotit ve vinohradech,kterých je tady u nás na jihu Moravy skutečně mnoho...ale nedostatek času mi to prostě nedovolil :-( .....vkládám tedy archív,ale je to má oblíbená fotka krajiny ve které jsem se narodila a je mému srdci nejbližší....ZNOJMO











                                                                   41.ČOKOLÁDA




...ano, je to moje závislost....a pro nelením a včera jsem si pro ni jela na Freeport....obdivuji slečnu co v tom malinkém obchůdku prodává...být tam já tak už neprojdu dveřmi....

...fotit jsem musela rychle, na tomhle záběru už jich totiž téměř půlka chybí :-)








                                                                   40. SMYSLNÁ



...tohle téma pro mě zatím absolutně nejhorší...co je to smyslná??? ...snad to může být vůně,barva, žena, tvář, květina, smyslné může být i jídlo.....rty.....oči......... ano tohle je podle mě smyslná část ženského těla
















                                                                  39.MOJE OBLÍBENÉ




....roční období je i podzim...po pravdě řečeno snesla bych celoroční vedra,ale zase těch barev co podzim přináší se letos nějak pořád nemůžu nabažit ... ty budou na oblíbený šípkový čaj :-)








                                                                  38.PERFEKTNÍ DEN


...je každý....když jsme "zdraví" .... jsme spolu .... víc nepotřebuju  ... spousta lidí se žene za penězi ,za prací,která je třeba vůbec nebaví  a říkají si, jak se jednou budou mít dobře .......jenže  to "JEDNOU" nemusí vůbec přijít .... užívejte   PERFECT DAY  ......    EVERY DAY!!!!!!!!!








                                                                   37.SLZY


...nenávidí chvíle kdy jsou naše děti nešťastné...naštěstí jich u téhle divoženky ubývá .... bývala protivná,náladová, a téměř každý den u nás začínal pláčem.... s ničím si nechtěla hrát a můj muž říkal,že je to náš Jekyll & Hyde, někdy zlatá a v zápětí
absolutně nezvladatelná.....ó bože jak jsme se pletli .... tohle všechno bylo bohužel jen příčinou toho,že jí nebylo dobře a neuměla nám to říct.... je nemocná,ale při dodržování přísné diety bude všechno dobré...musíme se s tím naučit žít a já už teď začínám pozorovat,že mi před očima roste hodně silná osobnost..........................................a už si i sama hraje ,po celém bytě je den co den šílenej nepořádek  a hračky jsou naprosto všude....a já jsem za to ráda........................... jo a tyhle slzy nejsou od bolesti,ale proto,že jsem po ní chtěla ,aby si ty hračky uklidila :-)))













                                                                    36.NOC

...je fajn,když mě po téměř probdělé noci probouzí sluníčko :-)








                                                                    35.ZELENÁ




...u nás nejdůležitější  "zelená"  tohoto týdne.....





                                                                    34.BICYKL


...je součástí života mé rodiny a přesto jsem tento týden neměla čas cvaknout ani pedál......ale přece jen se něco našlo co lásku ke kolům u nás doma připomíná.....






                                                                    33.ČERVENÁ-MODRÁ-BÍLÁ


...dostala jsem dáreček k narozeninám od jedné z mých nejlepších kamarádek ..... KORÁLKY ....a barevně sedí přesně do tohoto týdne....díky Marti :-)



                                                                    32.KRUH


... KRUH....kroužek...pevné nikdy nekončící spojení....mám ho na ruce přesně tři roky ,dva měsíce a dva dny...navždy mi bude připomínat narození dcery a moc bych si přála,aby můj vztah s ní byl stejně tak nikdy nekončící , pevný a nekomplikovaný...






                                                                    31.SILUETA


...přidávám fotku malinko archivní a focenou mým mužem....nestydím se za ni.....možná proto,že mi nejde vidět do obličeje.?...tohle je prostě silueta mého těla



                                                                    30.SKLO


....vlastně pracovní fotka z jedné krásné svatby....





                                                                    29.RODINA


...pro mě je velmi důležitá a proto každoročně trávíme dovolenou v plném počtu ...možná to není úplně standardní ,ale já prostě rok co rok trávím dovolenou s mými rodiči,tchýní a tchánem,sestrou , jejím manželem a mojí malinkou neteří i s mými třemi dětmi a milovaným mužem....k těm všem nás tam navštěvují kamarádi a někdy je nás tam skutečně mnoho :-D ...a přesně tohle bych nikdy nevyměnila za žádnou exotiku ....





                                                                    28.PŘÍRODA


...tento týden jsem vzala děti neplánovaně na chatu k Vranovské přehradě ...přírody tedy všude kolem spousta,ale byla jsem nějak bez chuti cokoliv fotit...nakonec ale přece jen jednu mám...těchto můro-motýlků je tam letos mraky :-)




                                                                    27.STARÉ VZPOMÍNKY

...fotografie jsou prostředkem pro uchování vzpomínek...
pro mě jsou tyhle černobílé obrázky jako poklad.....
 vůbec nepotřebuji řešit jestli jsou kompozičně dobré,ostré,nebo jestli je černá opravdu černá...je mi to fuk

jsou  balzám na bolavou duši...někdy na oživení veselých i smutných  starých vzpomínek...vzpomínek na kamarády o kterých nevím kde jim je konec...vzpomínek na milované lidi, které už nikdy neuvidím...a nebo jen tak na připomenutí jaká jsem byla kdysi :-) ....







                       
                                                                     26.OBLÍBENÝ OUTFIT

...teď na konci června by se dalo očekávat,že oblíbeným outfitem budou třeba plavky :-) ....ale bohužel počasí si s námi nepříjemně hraje :-(( dokonce jsem včera měla pocit,že vytáhnu čepici.....
...přidávám tedy outfit přinejmenším vhodný do těchto upršených dní....jinak na puntíkách asi docela ujíždím :-))



....a tuhle úžasnou kabelečku jsem dostala s předstihem k narozeninám od maminky a sestřičky a patří mezi
moje velmi oblíbené...myslím,že ji jednou sladím i s hodinkami :-) ...mrkněte ,jsou naprosto úžasný ..hodinky najdete pod   OROLOGI
 http://fullspot.it/






                                                                      25.BALÓNKY



........nejdřív jsem chtěla fotit míčky florbalové...oba naši synové ho hrají moc rádi,ale nakonec jsem cvakla spíš míčky..pingpongové...připomínají mi totiž člověka,který tímhle sportem vždycky žil a má za sebou nespočet zápasů...bohužel teď momentálně hraje svůj nejdůležitější zápas ....o život ... a já to nějak nedokážu rozdýchat.....





                                                                      24.RŮŽOVÁ

...na tohle téma jsem taaak těšila....do kufru přibalila růžový klobou,šatičky,kabelečky a jiné "potřebné" blbůstky v domnění ,že s naší malou slečnou nafotím  nějaké úžasné záběry v téměř tropickém ráji.....realita byla naprosto jiná....celý týden chtěla mít na sobě jen jediné a to už značně zaprasené triko a kraťasy...atopický ekzém se jí rozlezl z rukou a nohou na komplet celé tělo .... v moři řvala,že ji to štípe,takže plavat byla ochotná pouze v bazénu.... no nic už jsme doma a naše holčička je zase normální a mě se začínají tyhle její výstupy zasouvat někam hluboko do paměti a nahrazují je jen ty krásné vzpomínky na úžasný výhled z terasy,na teploučké moře a jemňounký písek, na každodenní vstávání,abych nepropásla východ sluníčka,na pláž plnou mušliček, na večerní procházky s velikánskou zmrzlinou....tak snad zase za rok???







                                                                      23.ZÁPAD SLUNCE


....čekala jsem na něj celý týden,ale u nás ve Znojmě se ho prostě nedočkala....fotka je pořízená v aktuálním týdnu jen přidaná až teď ..... západu jsem se dočkala po projetí téměř šesti hodin směrem na jih..... foceno z auta :-)




                                                                      22.NĚCO NOVÉHO


...počasí venku je příšerné a tak navléká a navlékám ....miluju tyhle náramky ...tady jsou čtyři  NOVÉ ...
už se mi o korálkách i zdá :-)






                                                                      21.TANEC

...bohužel opět sahám do archívu,ale ne zas tak dávného...fotka je vyfocená 4.5. v den třetích narozenin slečny A M  ...to mi vždy připomene,že měla být z dvojčátek :-( ...možná i proto má jméno jaké má a tam někde nahoře  má toho svého anděla strážného :-) ...





                                                                      20.NÁKUPY



                                                                       ...nejdražší nákup tohoto týdne...měsíce...myslím,že i roku ...ale mám z něj radost






                                                                       19.DLOUHÁ EXPOZICE

....není úplně aktuální...bouřky jsem se vždycky bála...






                                                                       18.KNIHY

...potřebovala bych, aby měl den aspoň třicet hodin,abych stihla přečíst vše co chci...učebnice italštiny mi na polici leží už nějakou dobu netknutá a o dalších knížkách ani nemluvím.....ale vlastně na jedno čtení si čas denně udělám a to na čtení našim dětem.....bez večerní pohádky by nebyly krásné sny :-)







                                                                       17. NEJLEPŠÍ PŘÍTEL


Přátelé jsou jako andělé, kteří tě zdvihnou, když naše křídla zapomenou létat.
...tak to jsou ONY...MIRUŠKA...MÍŠA...MARŤA...holky na které se můžu vždy spolehnout...kamarádky mého dětství...přítelkyně v mé dospělosti...nedokážu ani slovy vyjádřit jak jsem ráda,že Vás mám a jak mě mrzí,že není víc času ,který bych mohla trávit ve Vaší společnosti ...i když tenhle "taneček" jsme si užily dokonale :-D
...Přátelé jsou příbuzní, které si člověk vybírá sám..... a já si vybrala právě Vás!!!



...ajedna archivní... nejlepším přítelem je i můj muž,jsme spolu už  hoooodně dlouho a v tuhle chvíli si život bez něj nedovedu představit (a ani nechci :-) .... je prostě nej........ a jsem ráda,že ho mám





                                                                       16. LÁSKA
"vždycky jsem si myslela,že pravá láska může být jen mezi mužem a ženou ........ jen do doby než se mi narodily děti"  a to jsou oni , co navždy změnili můj život a pohled na LÁSKU ....







                                                                       15.ULICE

...desítky lidí denně šlápnou na tuhle "krásku" zasazenou do dlažby  v ulicích mého rodného města...







                                                                       14.JÍDLO



     ....pár velikonočních perníčků...jen se po nich zaprášilo:o))






                                                                       13.OBLÍBENÁ HRAČKA

...když jsem si v hlavě chystala tohle téma ,přišla jsem na to,že jsem vlastně docela hravý jedinec....mám obrovskou spoustu zájmů , které kvůli nedostatku času ani nemůžu zrealizovat a odsouvám je na později:o)))
...pokud opomenu hračky mých dětí (se kterými si jen tak mimochodem taky docela dokážu vyhrát:o))),budu sobecká a ukážu jen ty moje...

na prvním místě určitě FOŤÁK...hračka ,která mi umožňuje koukat na svět úplně jiným pohledem a díky němu jsem se naučila vidět i věci ,kterých bych si jinak ani nevšimla a nebo by mi přišly nezajímavé... jen mezi fotky ho dávám záměrně až nakonec....

jako druhé jsou to in-line brusle...jízda na nich je pro mě obrovským relaxem  a když je TEPLO snažím se trénovat opravdu často.Loni touhle dobou už jsem "lítala"... letos je chuděry fotím 26.BŘEZNA v závěji:o(

a ještě jsem musela cvaknout klubíčka a háček...jednoduše ŠMODRCHÁNÍ čehokoliv ..u toho odpočívám a takhle bych mohla pokračovat dál a dál přes korálky ,pastelky,knížky,kolo.............










                                                                                  12.PÍSMENA

...používáme je denně a už si to ani neuvědomujeme....pro mě jsou tyto tři písmenka v tomto spojení jedny
z nejdůležitějších v mém životě....




.....a proto,že je těch písmen kolem nás opravdu mnoho,přidávám ještě další....





.....a některá písmena jsou pro mě nečitelná,ale moc se mi líbí!!!...je to asi HEBREJŠTINA...tenhle přívěšek mi kamarádka přivezla z Izraele ..... pravděpodobně popis znamení LVA









                                                                                  11.MALÝ A VELKÝ


11. MALÝ- VELKÝ ...v našem případě velký syn a malá dcera...není nad to mít děti jako schůdečky:o)...jen tady prostřední schod chybí:o)))





...a ještě mám jednu...MALÁ A VELKÁ ŽENA






                                                                                  10.VODA

..když je srdce za vodou...



                                                                                   9.POLIBEK

...utajený,skrytý prostě neviditelný polibek tatínka a jeho holčičky..v těchto chvílích jsem já jako maminka na druhé koleji......naštěstí mám ještě dva syny:o))



...a polibek z trička





                                                                                   8. ČERNÁ A BÍLÁ




                                                                                    7.VINTAGE
....na tento týden jsem věděla úplně přesně co chci vyfotit....tohohle medvídka...je to bezmála 61 letý stařeček,kterého dostal můj tatínek, když se narodil....jsem ráda,že jsem si ho mohla půjčit a bylo mi kladeno na srdce "hlavně nerestaurovat"!!! na pacičce je totiž vytlačený prst od mé milované babičky,jako ho večer co večer dávala ze své postele na křeslo.Babička už tady skoro tři roky není,ale méďa nám ji všem
myslím hodně připomíná:o).....a mimo to můj tatínek jako stařeček rozhodně nevypadá:o))))






                                                                                    6.ÚSMĚV
Úsměv trvá chvilku, ale někdy se na něj vzpomíná celý život. N.N.










                                                                                    5.PRVNÍ KROK...
...volba byla jasná "BOTIČKY"...mám je schované po všech třech našich dětech....jsou to právě ty, co měly na svůj "PRVNÍ KROK" do života ....doufám,že ho všichni tři udělali pravou nohou:o).....










                                                                                     4.NĚCO STARÉHO...

STARÁ POHLEDNICE....mám ji už od školních let mezi svými "poklady"...jako malá jsem sbírala pohledy a když se má kamarádka stěhovala,věnovala mi celou svou sbírku...no a mezi nimi i tenhle nádhernej kousek





                                                                                     3.BARVY







                                                                                     2.DOMÁCÍ MAZLÍČEK



                                                                                     1. PORTRÉT
 



4 komentáře: