FOTOGRAFIE...

Pokud by jste měli zájem o nafocení Vašich dětí,můžete mě kontaktovat přes FB.....
WEB...

neděle 1. prosince 2013

ADVENTNÍ KALENDÁŘ 2013

Ani nemůžu uvěřit tomu,jak ten čas rychle letí.....přijde mi to jako včera,kdy jsem začínala přidávat fotky do ADVENTNÍHO KALENDÁŘE 2012 a už je to tady zase....zase mě čeká 24 fotek s předvánočního času a já se strašně těším, tohle období je jedno z mých nejoblíbenějších....tak teď už jen doufám,že se nebudete nudit,protože já na nudu určitě čas nemám.......

....letošní advent je pro mě hodně,ale opravdu hodně nostalgický.Po osmnácti letech bydlím opět  v domě,ve kterém jsem strávila celé dětství.Chvílemi  mi připadá,že jsem odsud ani nikdy neodešla,mám věci v psacím stole jako tenkrát,pod nohama mi vržou pravé nefalšované parkety a když se vracím z venku, cítím vůni babičky,která tady s námi celý život bydlela....mám z toho nepopsatelný zvláštní pocit....asi si to i  užívám,protože vím ,že tohle je už opravdu naposledy....nový dům pro naši velkou rodinu už stojí a tohle je taková "přestupní stanice" .....
                                                             



                                                    24.PROSINEC



                         ...PŘEJI VÁM VŠEM KRÁSNÉ A VOŇAVÉ VÁNOCE....














                                                     23.PROSINEC


...zítra přijde Ježíšek a tohle jsou mé první sněhové oříškové pusinky ....a určitě né poslední :-)













                                                      22.PROSINEC




....zlatá neděle...poslední adventní...poslední svíčka na adventním věnci.....dopolední nákupy a pak už jen pár nedodělaných restů způsobených naší nemocí jako pečení rohlíčků ,ze kterých máme mimo jiné krásná macatá srdíčka....kokosové kuličky (bez kterých by nebyly Vánoce).....uvařené brambory a vajíčka na salát a hlavně připravený citónovo-zázvorový čaj s medem ve skleničkách jako malé dárečky.....











                                                       21.PROSINEC




...celou moji rodinu zasáhl nějaký příšerný vir,který nás včera opravdu všechny naprosto umrtvil....začalo to ale už ve středu večer ,kdy si mě slečna M.  přivolala z vánočního večírku ,na kterém jsem byla ...no byla? ...ukázala jsem se kamarádkám,že žiju a už jsem letěla domů...kompletně převlíkla celou postel,dvakrát vyměnila pyžamko a do dvou v noci chodila vyplachovat kyblíček :-( .... ráno byla celkem dobrá...i tak jsem ji raději nechala doma a šla na školní besídku. Pátek ráno byl kritickej pro mě ,ale říkala jsem si ,na všem špatném je i něco dobrého...celý rok skáču já kolem všech,tak teď si to "užiju" já.....chyba...na tohle já prostě nemám nárok...nejdřív se můj drahý manžel vrátil z firemního oběda s tím,že si dal jen polévku a udělalo se mu tak dobře,že musel odjet :-)...o dvě hodiny později už ležel  s kyblíčkem i pan M. a chvíli po něm i náš nejstarší....strašná bezmoc...s manželem jsme se domlouvali komu je míň špatně a je schopný vstát z postele a jít po nich uklidit :-( ...už je nám všem docela dobře a Vánoce si i přes tenhle šílenej zážitek určitě užijem :-) ....přijít tohle na Štědrý den tak to prostě nedám.....








                                                        20.PROSINEC




...tyhle "kolečka" k Vánocům fotografů prostě patří....







                                                        19.PROSINEC




....tečkovaný......







                                                        18.PROSINEC




..."Ježíšek" po třech dnech urputného stříhání,šmodrchání,lepení a zase stříhání, zabalil téměř všechny dárky....











                                                         17.PROSINEC



...něco na mě asi leze...bolí mě celý člověk a je mi tak velká zima,že celý den nosím dva svetry...i doma. Takže na to mám jeden osvědčený recept "ČAJ Z ČERSTVÉ MÁTY S CITRÓNEM , ZÁZVOREM A MEDEM" ....uvidíme jestli mi bude zítra líp....... čeká mě vánoční večírek :-)









                                                          16.PROSINEC



....už se chladí...








                                                           15.PROSINEC



...nějak nedokážu podléhat v době adventu žádným módním trendům v barvách a tak je u nás jako každý rok spoustu červené a bílé....






                                                           14.PROSINEC


...dnešní adventní den mě moje milované děti vzbudily už v půl šesté a spát se jim dál evidentně nechtělo...na rozdíl ode mě a tak mám za sebou fakt dlouhý den...po ránu jsem skoro vykoupila knihkupectví a tím završila letošní nakupování dárečků....vyprané a pověšené tři pračky...vyžehlený obří koš s prádlem...vyluxované celé obydlí...upečené sněhové pusinky s oříšky (i když se mi babička trouba asi třikrát vypnula)....v ledničce se chladí těsto na vanilkové rohlíčky a linecké...a protože dnes máme doma chůvičku,mohli jsme s mým mužem teď večer vyrazit na procházku vánočně osvětleným Znojmem.......













                                               
                                                            13.PROSINEC


.... pro nás už po osmé jeden z nejoblíbenějších dní v roce...velká oslava...spousta smíchu a vzpomínání jak to bylo tenkrát,když se můj muž chystal do plavání a já ho nepustila....v televizi dávali Snouborďáky a já si mezi kontrakcemi umývala vlasy...o půlnoci jsem zavelela JEDEM!!! dýl už to nevydržím...jak mi na schodech do porodnice praskla voda a já si připadala, jako kdyby jí na mě někdo chrstl celý kýbl a taky teď vzpomínám na to jak jsem přesně 13.12. 2005 v 1:06h držela našeho chlapečka v náruči.........tohle vše patří už tak nějak k rodinné tradici...teď už všichni  spí a mě je krásně.....vím,že si to pan M. opravdu užil...









                                                             12.PROSINEC




....stromeček....jeden ze symbolů Vánoc....tenhle je připravený na vánoční přáníčko :-)








                                                              11.PROSINEC



...každý rok si koupíme novou ozdůbku na stromeček....jednu!!!!....někdy je to velmi těžké :-) .... tahle skleněná srdíčka mám hned čtyři...jsou nádherný a nechat jsem je tam prostě nemohla :-)










                                                              10. PROSINEC


...v plánu jsem měla fotit úplně něco jiného,ale tohle do adventního kalendáře taky patří........ slečna M. má tři a půl a tohle je její dopis Ježíškovi, nějak nemůžu přijít na to kde okoukla to písmo :-).....poznáte co si přeje? :-)






                                                                9.PROSINEC

...perníčky pro děti do školy.....








                                                                8.PROSINEC


....druhá adventní neděle je skoro za námi a tenhle anděl je připravený udělat (snad) radost paní učitelce ....









                                                                 7.PROSINEC


...má za sebou jeden náročný den...dopolední focení desetidenního Jáchymka,který ne a ne usnout :-)...velký nákup... naštěstí bez dětí....zastávka u babičky a pak až do večera tanec v kuchyni....ale zase už mám upečené perníčky normální i bezlepkové....jen jsem opravdu polomrtvá











                                                                  6.PROSINEC



....první letošní sníh a poslední letošní růže....dnešní ranní sněhová vánice vše pokryla na chvíli bílou peřinkou a připomněla ,že za pár dní jsou tu opravdu Vánoce....já stále ještě pracuji a na vánoční přípravy mi nezbývá čas....tak snad už od zítřka budu přidávat jen a jen vánoční fotky....






                                                                  5.PROSINEC




....a je to tady,slečna M. už dnes nemohla dospat. Do školky dnes měli přijít v převlečení za andílka,nebo za čertíka .....a já jsem se těšila jak z ní zase udělám slaďounkého andílka........."anděla nechci, chci být čert...a hlavně mě pořádně namaluj,ať se mě všichni leknou" ...... takže rozkaz zněl jasně :-)  blllllllllllblllllllll




                                                               



                                                                   4.PROSINEC


....dnes mají svátek všechny Barborky,Barunky,Báry,Barušky..........a já si každoročně dávám do vázičky větvičky,aby mi do Vánoc vykvetly......ani vlastně nevím proč....vdávat už se nechci....... je to spíš tradice :-)





                                                                   3.PROSINEC





.....letošní vánoční svátky se se ségrou neuvidíme naživo, a protože na nás fakt myslí, poslala nám její rodinka spoustu italských dobrot  bez kterých se už prostě neobejdeme :-)....a jaké bylo překvapení,když jsem mezi obrovskými olivami,sušenými rajčaty,parmazánem a dalšími dobrůtkami objevila katalog s dětskými pokojíčky.....je to nádhera a už přesně vím co si nechám přivést :-)......dnešní adventní den byl pro mě prostě italský ....děkuju Miruško!!! ....a ještě přidávám odkaz na katalog , já ho mám v italštině,ale na netu jsem našla jen originál francouzskou verzi  https://www.facebook.com/MaisonsduMonde   http://www.maisonsdumonde.com/







                                                                    2.PROSINEC



...dnes a zítra mám volno,takže musím dát domácnost trošku do pořádku po lenošivém víkendu. A asi se taky už pustím do nějakého pečení...minimálně perníčky  bych už měla mít co nejdřív hotové, pan M. příští pátek narozeniny a ponese je dětem do školy....mám tedy co dělat :-) ....mám ráda tenhle domeček,dostala jsem ho v létě od kamarádky Jany a je prostě nádhernej





                                                                    1.PROSINEC





...... tohle jsem měla připravené na společnou snídani,ale dostala jsem košem.....no nic,ze žalu jsem skoro půlku snědla já :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat