FOTOGRAFIE...

Pokud by jste měli zájem o nafocení Vašich dětí,můžete mě kontaktovat přes FB.....
WEB...

středa 1. ledna 2014

PROJECT 52 -2014-






52.PLÁN



... poslední fotka roku 2014....nevím jestli je lepší neplánovat....možná se pak člověk necítí tak blbě,když mu něco nevyjde :-D .....ale jeden plán mám a to nejen na ten nadcházející rok....BUDU ŠŤASTNÁ ... mám všechno co jsem si vždycky přála...velkou rodinu a tak to ani nemůže být jinak.....











51.POKUŠENÍ



... když jsem na konci léta dělala z bezinek likér,záměrně jsem ho nazvala "Vánočním" a dobře schovala,abych odolala pokušení ho ochutnat ...








50. ANDĚL


..." běhejte v životě jen tak rychle, jak Váš anděl strážný dovede létat"











49. ROHY



... nejsou jen čertovské.... náš anděl má rohů pět... na hvězdičce :-)










48.SMYSL



...tohle je to co pro mě má smysl....učit děti spoustu věcí tím,že je to nechám dělat samotné....a tak jsem našila z juty Mikulášské pytlíky,obkreslila na ně přes vykrajovátko hvězdičky,dala slečně M. štětec, barvu na textil a nechala ji vybarvovat....výsledek je super a ta radost v jejích očích nezapomenutelná..... a víte kdy jsem na sebe nejvíc pyšná? .... když přijdu do její kuchyňky a ona tam má misku zakrytou ubrouskem a v ní jí "jako" kyne chleba.... když běhá po ateliéru a "jako" fotí miminko ..... když se naše děti chovají stejně jako my
TOHLE VŠECHNO MÁ SMYSL













47.HNĚV


....hněv, vztekání,ale i smích ....tak to u nás vypadá,když se slečna M. rozhodne,že se nechá vyfotit.....vzápětí si vždy uvědomí jak jí to vlastně nebaví :-)










46.REZ



...rezavá sbírka starých klíčů co teprve čeká na nový kabátek...









45. POČASÍ


... domeček ve kterém bydlí dva....dva co se doma nikdy nepotkají a přesto jeden bez druhého nemůžou být .....









44. STRACH




....mám strach z bolesti...ne té fyzické,ale bolesti na duši.......jako bezdětná slečna jsem nikdy nechápala,proč když jsem se vracela z pátečního večírku na mě moje máma čekala a někdy mi dokonce chodila naproti  (tvrdila,že jen zrovna venčí psa) :-D .... já se o sebe nebála, ale ona to cítila jinak...... dnes jsem to já kdo má strach o své děti a tak to asi má být..... a proč zrovna kaktus? .... mám strach na něj sáhnout ...










43. KONÍČEK



... tohle téma je pro mě docela složité. Mě baví tolik věcí a mám tolik koníčků a zájmů ,na které si vždycky ten čas najdu,že je velmi těžké upřednostnit jednu fotku, ale pokud bych přece jen měla vybrat jediného" Koně" tak by to byla fotografie......
a tak jsem si včera zdokumentovala nového koníčka....vaření mýdla....













42.ROZERVANÝ



...  hřbet téhle knížky už skoro nedrží,ale i tak je to poklad...stará pohádková knížka...četla z ní moje babička,která by letos měla 100 let svým dětem pohádky před spaním? ...nevím,ale asi určitě se v ní hodně listovalo. Mám strašně ráda vůni knížek...starých i nových....tohle kouzlo chybí těm elektronickým ...







41.PŘECHOD




....malý...tenoučký ...pavoučí přechod z listu na list
















40. DVA




....kroužky spojující naše životy....životy prolínající se do jednoho a  přesto si zachováváme každý tak nějak  ten svůj ... prstýnek z ruky nesundávám a můj muž ho zase měl na ruce jen v den,kdy mi řekl ANO :-)
















39. ČAS




.....čím jsem starší,tím víc mám pocit,že ho mám žalostně málo....málo odměřeného pro život....málo co se můžu věnovat dětem....málo pro svého muže....málo pro své rodiče.
Všechno kolem utíká tak nějak rychleji než by jsme  všichni chtěli,ale asi to tak mám být......









38. OČI



...né oči,ale oko ..... naše osmáčí holčička Františka je má jako korálky...













37.PŘED A PO


... šípky a čaj z nich.....naše podzimní pití :-)












36. TECHNIKA


.... spíš chudák technika.....ta dostává při závodech pěkně zabrat.....










35.MODELÍNA




... prázdniny a asi i léto jsou za námi a tak nezbývá než vykročit pravou....












34.KULATÝ


...naše oblíbené ZÁZVOROVÉ sušenky ,kterým jsem včera dala kulatý tvar....








33.SVÍTÁ

....nejsem sice noční sova,ale skřivan asi taky ne a tak můžu ze svítání zachytit tak maximálně kousek sluníčka v ložnici.....a to jsem si ještě večer nachystala foťák k posteli :-D













32.CESTA


....nejkrásnější cesta je cesta domů....











31.STÍN


Až ti bude v životě nejhůř,otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe...

                                                                                                              JOHN LENNON











30.KOLÍČEK


...návrat po dovolené do civilizace je aspoň pro mě vždy poněkud stresující....po týdenním povalování,lenošení,pojídání všeho možného si připadám těžší o minimálně deset kilo....ale co už, počasí nám přálo a tak tenhle dřevěný kolíček téměř denně přidržoval naše mokré plavky,aby jsme je nelovili někde po lese....








29. SIESTA

...moje dnešní ranní siesta....v domě je ticho...děti ještě spí ...můj muž je v práci a já si užívám svých pět minut klidu.....než se z pokoje ozve : mááááámíííííí ..... tuhle jsem narazila v jednom internetovém obchodě na 
rohožku, která měla naprosto výstižný nápis : "Tired parents and happy kids live here" ....Zde žijí unavení rodiče a šťastné děti ...ta by se k nám fakt teď přes prázdniny hodila :-)












28.SLUNCE



...sluníčko dokáže divy a to zapadající dokáže vykouzlit úžasnou atmosféru.... a my k němu od začátku prázdnin máme trošku blíž...život ve městě jsme vyměnili za klidnou vesnici a mě přijde,že bydlím na samotě u lesa....lán obilí mám jen pár metrů od okna a když večer vidím,jak se do něj sluníčko schovává napadá mě jediná myšlenka..... jednou se mi odsud nebude chtít odejít :-)










27.VÝLET



...tento týden nebyl vůbec čas na nějaké výletění a tak přidávám fotku aspoň ze včerejšího závodního dne.....mám ráda tu atmosféru cyklistických závodů....a vždy to mám jako takový výlet,protože já nezávodím ,ale jen obdivuju.....držím pěsti.....jsem pyšná na medaile....nebo foukám bolístka.....a pokaždé si říkám,že jednou ...... jednou to snad taky dám :-)










26.STANICE


....dnes naposledy...ráno sedíme na autobusové zastávce-stanici a čekáme na ten náš....... ten náš poslední autobus, který nás každý den  vozil do školy a školky ..... poslední před prázdninami ....poslední v dětství našich dětí.... dokonce se mnou dnes ráno loučil i jeden dědeček,který s námi denně jezdil se slovy : a to už Vás jako nikdy neuvidím??? ...ujistila jsem ho,že určitě uvidí,jen to prostě nebude na téhle stanici :-D  ..... náš dům je hotový a tak je čas se posunout o jednu životní stanici dál.....











25.HUDBA


...díky za tenhle vynález










24.MOST


...nestíhám ,nestačím,jsem v jednom kole ,ale než abych sahala do archívu přidávám později,ale "čerstvé" :-)
tohle je jedna s velmi oblíbených hraček našich dětí :-)











23.HLUK


...sobotní svatba v Ivančicích byla velmi hlučná :-D ...obzvlášť,když manželé vyšli ven a tam na ně čekal špalír z kamionů a motorek......tak si jistě dovedete představit ten rachot,když tihle všichni najednou začnou troubit.....neslyšela jsem ani cvakání foťáku :-) a husí kůže mi naskočila i přes úmorné vedro








22.FIALOVÁ

...mám ji ráda,i když fialové oblečení nemám žádné.....ale v "zahradě" (píšu záměrně v uvozovkách,protože si zahradu představuji trošku jinak než ji v současné době máme ) se přece jen už jedna fialová objevila...moje dva roky stará levandule se konečně dočkala svobodného růstu bez truhlíku a takhle se mi začíná odměňovat .....







21. FANTAZIE

...jooo tak tu mám někdy hodně bujnou :-) takže se mé představy absolutně liší od reality :-D ...... ale tenhle kousek bylinkové zahrádky už přestává být pouze v mé fantazií a stává se skutečností a jsem za to strašně ráda....











20. V KUCHYNI



....jsem tady pečená -vařená ...někdy dobrovolně ,někdy méně dobrovolně.....někdo tu hladovou zvěř prostě nakrmit musí. Od pondělka přemýšlím,co nejlépe vystihne tu moji současnou kuchyň, je plná starých a někdy i starodávných (samozřejmě bezcenných) kousků ,ALE možná právě proto mě to kuchtění někdy tak baví....má to své kouzlo,když vážím mouku na staré kovové oprýskané váze a zadělávám těsto v obrovských mísách po babičce to si fakt užívám....... a tady je pár dalších kuchyňských od nás -- http://vercimakova-photography.blogspot.cz/










19. MATKA

...slovo matka ve mě vyvolává pocit něčeho tvrdého,odměřeného nebo snad přísného???.....a proto jsme o svojí mamince jako o "matce" mluvila snad jen v pubertě :- ) a to určitě ne,že by taková byla,ale v tom období jsme to měli asi všichni v hlavně tak nějak divně pomotané a hlavně jsem si asi  po vyslovení toho tvrdého "matka" připadala tak nějak dospělejší a samostatnější............. telecí léta mám dávno za sebou a je to zase moje jedinečná,mnou velmi milovaná maminečka s nezdolnou energií,stále dobrou náladou, vždycky připravená mi pomoct a taky žena s obrovským srdcem,do kterého se vešly i všechny naše děti.... miluju tě maminko!!!









18.POUTA


...naše děti k sobě poutá obrovské pouto...pouto sourozenecké,které jim snad vydrží celý život...na fotce chybí ještě syn,který to pouto teď záměrně trhá....ale to je věkem,kdo se chtěl v osmnácti neustále obklopovat svými rodiči a malými sourozenci ??? :-D ....... už teď cítím,že až si všichni projdou období  vzdoru  cestu si k sobě najdou....












17.NOVÝ ŽIVOT


....za pár týdnů bych mohla říct,že pod touhle střechou začínáme nový život.....jaký bude???....já doufám,že stejný jako ten co už nějakou dobu žiju.....protože život s mým mužem,s našimi třemi dětmi a osmáčí slečnou Františkou žiju moc ráda :-)

...a taky tento týden odešel doufejme,že "žít" nový život jeden moc fajn člověk....bohužel na druhý břeh 










16.DOMÁCÍ



...nikdy jsem nebyla a ani nebudu puťka DOMÁCÍ,ale taky bych nikdy neřekla,že já, městská fiflena
budu péct denně DOMÁCÍ chleba,dělat DOMÁCÍ jogurty,nechávat si vozit mlíčko přímo od kravičky,patlat se v kynutém těstě jen proto,aby moji drazí měli k snídani čerstvé DOMÁCÍ loupáčky (už ve velikonočním designu :-)
slovo DOMÁCÍ ve mě vyvolává pocit,že je to prostě to nejlepší  
....a nejbližší k mému srdíčku










15. DUHA


...duha na obloze se tento týden už asi neukáže,tak jsem ji musela udělat aspoň z korálků a použiju ji jako přívěšek.....








14.ZELENINA



...téma pro mě jak dělané....od mala nejím maso ....vůbec žádné....ne že bych tak milovala zvířátka,ale prostě mi vadí i když ho jen cítím. Zato ZELENINU můžu jakoukoliv,v jakémkoliv množství a jakkoliv upravenou








13.OTEC



...ne ne ,tohle je taťka...tatínek...tatíneček.... taky děda Míra ,kterému někdy z legrace říkáme dědoušku...
....jsem ráda,že Tě mám...












12.STROM



...dnes malý,ale za pár let....kdo ví ?











11.SYMETRIE


....ač se příroda snaží sebevíc téměř nikdy se jí nepovede naprostá symetrie....a to je dobře










10.ŽIDLE



.....mám jednu vlastnoručně natřenou....












¨

9.V SOUSEDSTVÍ


...už v minulém projektu jsem psala,že jsem se po pár letech vrátila do domu, ve kterém jsem vyrůstala. Domu s dlouhou minulostí,který mám spojený s krásným dětstvím i narozením našeho prvního syna. Celý život tu v sousedství žijí stejní lidé,moc jich nepřibývá....spíš naopak ...nedobrovolně odcházejí . 
Přidávám fotku dveří našich sousedů....ne obyčejné....jsou to dveře,kterými jsem prošla dovnitř snad tisíckrát....bydlí za nimi totiž má sousedka :-) ....celoživotní nejlepší kamarádka a já to teď k ní mám zase tři kroky......








8.PRUHY

....a jedna stará mísa...








7.POKROK



....tady je vidět skutečný pokrok...pokrok mezi fotoaparáty a tím i fotografy samotnými... nějak si nedokážu představit,že bych dnes kolem svých zákazníků běhala s černým hadrem na hlavě ,foťákem na trojnožce v ruce a volala na ně ať se nehýbou :-) ....i když to určitě mělo své kouzlo






6.UZEL



...spíš uzlíček....spousta malých uzlíčků.... :-)











5.MODRÁ JE DOBRÁ


...moje né úplně oblíbená barva, ale stejně si nedovedu život bez ní představit,protože nebe a džíny mám ráda modré :-) ..... a tuhle modrou potkávám každý den ve škole....












4.ODRAZ

... odraz v zrcadle,v louži, při slově "odraz" mě napadá spousta dalších přirovnání.Původně jsem chtěla cvaknout naše tři děti,protože ty jsou odrazem nás...toho jací jsme,jak k nim přistupujeme,odráží se v nich naše názory a postoje ...prostě se v nich poznáváme dnes a denně :-) ,ale odpolední světlo bylo dnes tak příšerné,že jsem přešla k náhradní variantě...odraz starého okna to myslím taky splňuje dokonale :-)










3.PRÁCE



...jsem si dnes dala práci s tímhle úžasným italským chlebem  FOCACCIA ....poprvé a určitě ne naposledy... a recept je tady













     2.NEBE ..... 
                                                                                                                                                                                                                     
...v pondělí jsem ho nestihla cvaknout a od té doby se schovává za mlhou,ale takhle nějak asi vypadá...






              





1. ČÍSLO.....

 ...... bude nás provázet celým tímto rokem.....tak ať je to šťastné číslo....


Žádné komentáře:

Okomentovat