FOTOGRAFIE...

Pokud by jste měli zájem o nafocení Vašich dětí,můžete mě kontaktovat přes FB.....
WEB...

pondělí 1. prosince 2014

ADVENTNÍ KALENDÁŘ 2014

Rok se s rokem sešel a já začínám fotit už třetí adventní fotokalendář....... můžete se se mnou projít celým ADVENTEM ..... trošku zapomenout na každodenní starosti a aspoň ten poslední měsíc v roce si dosyta užít klidu a pohody.....



24.PROSINEC



...ŠTĚDRÝ


....a taky hodně voňavý...už z dětství mám Vánoce spojené s vůní  františků .... naše děti to asi budou mít stejně..... i když sem tam slyším..."co to tady čoudí?"...... taky už se těšíte na večer? Tak si ho krásně užijte a ŠŤASTNÉ A VESELÉ
















23.PROSINEC




...náměstí...svařák...punč..holky děkuju ....ještě musí Ježíšek nachystat strom...tak šup šup
 














22.PROSINEC


...PONDĚLNÍ



...cukroví je nachystané,dárečky má Ježíšek zabalené , ještě uklidit pár drobností a zasloužený odpočinek si můžu s čistým svědomím užít :-)








21.PROSINEC


...ČTVRTÁ ADVENTNÍ NEDĚLE


... svíčky jsme zapálili a jsme zase o kousek blíž Vánocům ....









20. PROSINEC

...BEZINKOVÝ




... když jsem na konci léta dělala z bezinek likér,záměrně jsem ho nazvala "Vánočním" a dobře schovala,abych odolala pokušení ho ochutnat ...










19.PROSINEC

...BÍLÝ

...letos to jak už se začíná stávat zvykem zase na bílé Vánoce nevypadá...... tak aspoň na přáníčkách ....







18.PROSINEC

...VLOČKOVÝ







17.PROSINEC


...VOŇAVÝ







16.PROSINEC


...HVĚZDIČKOVÝ

...jedna třpytivá v květináči s rozmarýnem...i bylinky potřebují vánoční kabátek.









15.PROSINEC

...POSLEDNÍ


...pro mě poslední pracovní den ...  týden začal  focením s krásnou těhulkou a další narozeninovou oslavou...jestli to takhle půjde dál, můžu po novém roce vyměnit celý šatník :-)









14.PROSINEC


...POHÁDKOVÝ


....třetí adventní neděle...upečené rohlíčky,marokánky,perníky na stromek a pak už jen lenošení :-)
do pelíšku se zavrtáváme zásadně s pohádkou....







13.PROSINEC


...NAROZENINOVÝ


...něěěkdoooo máááá narozeninýýýý........mýýýýý máááááme přáááníííí jedinýýýý....


přání našeho prostředního velkého chlapečka bylo myslím naplněno beze zbytku a tak jako vždy usínám s pocitem,že dávat dárky je ještě milejší, než je dostávat.....











12.PROSINEC


...VEČÍRKOVÝ


...hodně nabitý den...ranní focení boudoir fotek s mými nej... , odpolední cesta pro dortík k jedné "internetové" kamarádce ,kterou jsem po skoro pěti letech co se známe viděla poprvé naživo :-D ...  večerní dámský vánoční večírek s výborným vínem a rautem u ségry...a konečná v Pajzlu :-) ... o půlnoci jsem usínala s tím, že zítřek bude ještě náročnější .....a taky jsem stihla rozdat dárečky v podobě mých mýdel....










11.PROSINEC


...KUCHYŇSKÝ


... nejsem na všechno sama ....










10.PROSINEC




...ANDĚLSKÝ


...kdysi jsem na jednom blogu našla krásnou větu a od té doby ji sem tam někam napíšu.....


" běhejte v životě jen tak rychle, jak Váš anděl strážný dovede létat"
 ...a dnes se myslím hodí dokonale....











9.PROSINEC


...DÁREČKOVÝ

...proletěl tudy Ježíšek a něco si tady schoval....pro koho dárky budou se dozvíme až pod stromečkem....

..u nás se na Ježíška prostě věří... ale učíme děti nenechávat to všechno jen něm...










8.PROSINEC


...LINECKÝ


....ještě pořád nemáme hotové všechno bezlepkové cukrovíčko a tak jsem dnes lepila tahle linecká kolečka .... měla jsem strach z chuti,ale jsou velmi podobné těm z normální mouky, takže je musím schovat,aby dožily Vánoc....












7.PROSINEC



....RYBÍ



....dostala jsem tuhle krásnou rybku z hlíny od jedné prima ženské a už má místo na trámu v kuchyni ...


"z mých kamarádů a známých se už dávno stali moji zákazníci, ale z mých zákazníků se začínají stávat známí a přátelé a to je strašně fajn pocit :-)" DĚKUJU











6.PROSINEC



....SOBOTNÍ


.... dnes ráno jsem měla v úmyslu spát co nejdýl..... co nejdýl je pro naše děti do 7:15.... já vím,čas to není nijak smrtící,ale když uleháte až okolo 2:30 tak je to hnus..... celý dne jsem prakticky nepoužitelná...chodím od ničeho k ničemu a tak tu smečku aspoň přinutím se jít navečer provětrat do vyzdobeného města..... když koukám na přidanou fotku s přimhouřenýma očima tak vidím jak z letadla velké město ....s dlouhými ulicemi.... spoustu rozsvícených oken....... sny a představy máme každý své.....











5.PROSINEC


...MIKULÁŠSKÝ



.... pro mě den blbec... dopoledne jedu nakupovat s prošlou platební kartou..naštěstí jsem se moc nerozšoupla a našla hotovost v peněžence...vracím se tedy do banky...klasika ,nemám kde parkovat...ani na placeném parkovišti...no nic auto dám před dům,kde jsem dlouhá léta bydlela...dostanu vynadáno od sousedky,že když parkuju čumákem kousek od jejich vjezdu, oni pak mají prý celé dveře u auta odřené jak mi vyhýbají....no mě ??? vlastně komukoliv kdo se tady postaví...jen dnes jsem to schytala já :-) .... čerti k nám nechodí ,ale asi kolem nás proletěl anděl.....












4.PROSINEC


...BARBORKOVÝ



....dávám si ji do vázy každý rok,tak ani letos to nebude jinak....námraza je pryč,mlha se rozplynula,vykouklo sluníčko..... a tak jedu po třech dnech nedobrovolného domácího vězení do města....ovšem ten pohled do okolních lesů,lesíků a remízků je příšerný.... polámané větve a kusy stromů se už naštěstí neválejí v silnici,ale dokonale ji lemují...










3.PROSINEC




...PERNÍKOVÝ




...bezlepkovým cukrovím letos začínáme naše předvánoční pečení...ještě že mám takovou pomocnici....všechno sama vykrájela a poctivě ochutnávala :-)













2.PROSINEC





....STÁLE V LEDU





...je to až komické jak nám příroda komplikuje život...náš venkovní zvonek je zalitý ve dvoucentimetrové vrstvě ledu a tak se k nám nikdo nedozvoní.... podoba adventního věnce z prvního prosince je jen slabým odvarem toho jak vypadá teď... schránka na dopisy nejde otevřít  a do popelnice jsem se taky nedostala.... léto je léto










1.PROSINEC



....LEDOVÉ KRÁLOVSTVÍ


...je prosinec tak co by jsme chtěli ? .... Advent nám začal opravdu studeně.... vše je obalené v tlusté ledové krustě.... děti dnes přišly do školy pozdě,protože sypači na nás asi zapomněli.... elektrika už podruhé vypadla,ale jinak je nám krásně...slečnu M. jsem si nechala raději doma a i když musím sem tam odběhnout k práci .... válíme se u krbu, tvoříme vánoční přáníčka,vaříme a pouštíme si koledy...




Žádné komentáře:

Okomentovat